spinning-front

Urnik - SPINNING

spinning urnik ico

Spinning je organizirana vadba (trening) na stacionarnih kolesih, Spinnerjih, ki je namenjena tako začetnikom kot tudi vrhunskim športnikom, saj si vsak vadeči obremenitev (težavnost) nastavlja individualno, odvisno od posameznikove sposobnosti in njegovega trenutnega počutja. Trening je primeren tako za moške kot ženske, ne glede na starost ali fizično pripravljenost.

Samo kolo je enostavno in biomehansko oblikovano po cestnem kolesu. Na sprednjem delu ima 20-kilogramski vztrajnik, ki je z verigo neposredno povezan s pedali, kar omogoča da se pri vrtenju pedal izognemo mrtvim točkam v spodnjem in zgornjem delu obrata.

Trening je zasnovan na dveh pokrajinskih reliefih - ravnina in hribi, s katerimi določamo obremenitev in tehniko kolesarjenja.

INTENZIVNOST PRI VADBI

Intenzivnost se meri s pomočjo merilcev srčnega utripa, v % glede na maksimalni srčni utrip posameznika in željeni rezultat.

Trening poteka v petih stopnjah intenzivnosti:

RECOVERY (OKREVANJE): 50%-65% maks. srčne frekvence, nizko intenzivna vadba, namenjena regeneraciji in aktivnemu počitku.

ENDURANCE (VZDRŽLJIVOST): 65%-75% maks. srčne frekvence, poudarek na aerobnem treningu, izgorevanju maščob, pridobivanju osnovne vzdržljivosti, gradnja »baze«.

STRENGHT (MOČ): 75%-85% maks. srčne frekvence, poudarek na treningu moči, pridobivanje vzdržljivosti v moči, izgorevanje maščob. Aerobno - anaerobni trening.

INTERVAL: 65%-92% maks. srčne frekvence, trening, ki ima največji razpon intenzivnosti. Poudarek na izgorevanju maščob, razvijanje laktatne tolerance, razvoj moči in hitrosti ter izboljšanje frekvence in ritma. Aerobno - anaerobni trening.

RACE DAY (TEKMOVALNI DAN): 80%-95% maks. srčne frekvence, visoko intenziven trening, ki ga uporabljamo kot test pripravljenosti in kontrole našega treninga, tako s psihičnega kot fizičnega vidika.

Poleg intenzivnosti, ki je pomembna za doseganje želenega cilja, vas pri Spinningu naučimo še:

  • pravilnega načina dihanja
  • tehnike vrtenja pedal (učinkovitosti in ekonomičnosti)
  • osvajanje zavedanja o telesu
  • pravilnega načina treninga (aerobno/anaerobno)
  • vizualizacije, osredotočenosti in psihične priprave

SPINNING JE PRIMEREN ZA:

  • vse, ki želijo pridobiti ali ohranjati vzdržljivost
  • vse, ki želijo izgubiti odvečno maščobo (telo hitreje izkorišča metabolizem pri porabi maščob)
  • za vse, ki želite dober »kardio« trening (Spinning je priljubljen način vadbe med kolesarji, triatlonci, tekači, pohodniki in vsemi, ki imajo radi vzdržljivostne športe)
  • tiste, ki imajo težave s kolenskimi vezmi (kolo omogoča rehabilitacijo in krepitev, primerno po prvotnem obvestilu inštruktorja, ki bo znal svetovati)
  • tiste, ki imajo težave s križem (z možnostjo nastavitve položaja bo vožnja udobna in varna)
  • vse, ki vam zapletene koreografije delajo preglavice (Spinning je enostaven trening, s poudarkom na fizični in psihični pripravi)
  • vse mamice (forma) in bodoče mamice (za vašo kondicijo in zdrav razvoj otroka)
  • starejše ljudi (varen in udoben trening brez poskokov, hitrih premikov, nenadnih obratov in zapletenih sestavljenih elementov)
  • vse navdušene kolesarje, ki boste pridobili vzdržljivost v moči (brez hipertrofije mišic, ki bodo pridobile na tonusu in moči)

Priporočljiva oprema za udeležence Spinninga:

  • podložene kolesarske hlače
  • športni copati s tršim podplatom ali kolesarski čevlji (s potopnim SPD nastavkom)
  • brisača
  • pijača
  • merilec srčnega utripa

 

Rezerviraj svoje mesto

spinning prijavi se ico